Partner serwisu
Intermodal i logistyka

Jak przystosować węzły kolejowe dla KDP?

Dalej Wstecz
Partner działu

Aarsleff

Data publikacji:
28-06-2011
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
PKP PLK

Podziel się ze znajomymi:

INTERMODAL I LOGISTYKA
Jak przystosować węzły kolejowe dla KDP?
Fot. Rynek Infrastruktury
PKP PLK otwarły oferty w postępowaniu przetargowym na wyłonienie wykonawcy „Studium Wykonalności dla przystosowania wrocławskiego, poznańskiego i łódzkiego węzła kolejowego do obsługi kolei dużych prędkości oraz zapewnienia jego intermodalności z innymi środkami transportu”.

Oferenci złożyli następujące oferty (w kolejności otwarcia): konsorcjum firm w składzie: KV Projekty Inżynieryjne i architektoniczne Sp. z o.o. (Polska) - Lider Konsorcjum; KV Consultores de Ingenieria, proyectos Y Obras S.L. (Hiszpania) - 24 320 769,41 zł brutto, konsorcjum firm w składzie: Systra S.A. (Francja) - Lider Konsorcjum; BBF Sp. z o.o. (Niemcy) - 19 731 660 zł brutto, konsorcjum firm w składzie: Scott Wilson Sp. z o.o. (Polska); URS Scott Wilson Ltd. (Wielka Brytania); Scott Wilson Ltd. Sp. z o.o. (Wielka Brytania) Oddział w Polsce; Ingenieurbűro Dipl. Ing. (Niemcy) - 28 659 000 zł brutto, Arcadis Sp. z o.o. (oferta częściowa) - 9 717 000 zł brutto, konsorcjum firm w składzie: Idom Ingenieria IDOM Internacional S.A. (Hiszpania) - Lider Konsorcjum, Halcrow Group Limited (Wielka Brytania) - 54 243 000 zł brutto, konsorcjum firm w składzie: EGIS Poland Sp. z o.o. (Polska) - Lider Konsorcjum; DB International GmbH Sp. z o.o. (Niemcy) Oddział w Polsce - 33 197 700 zł brutto, konsorcjum firm w składzie: Sener Sp. z o.o. (Polska) - Lider Konsorcjum; Sener Ingenieria y Sistemas S.A. (Hiszpania) - 23 529 531 zł brutto.

 

Komisja przetargowa rozpoczęła analizę złożonych ofert pod kątem ich zgodności z wymogami formalnymi i technicznymi. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 60 000 000 zł netto.

 

Termin realizacji zamówienia to 930 dni od dnia podpisania umowy.

Partner działu

Aarsleff

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Wild: Jesteśmy rok bliżej do CPK. Wybór Inczon był najważniejszy

Polityka i prawo

Wild: Jesteśmy rok bliżej do CPK. Wybór Inczon był najważniejszy

Rafał Dybiński 15 grudnia 2020

Możliwa urbanizacja wokół przyszłego CPK

Intermodal i logistyka

Możliwa urbanizacja wokół przyszłego CPK

Roman Czubiński 22 czerwca 2017

Projekt KDP nie do końca martwy

Intermodal i logistyka

Projekt KDP nie do końca martwy

10 sierpnia 2012

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Wild: Jesteśmy rok bliżej do CPK. Wybór Inczon był najważniejszy

Polityka i prawo

Wild: Jesteśmy rok bliżej do CPK. Wybór Inczon był najważniejszy

Rafał Dybiński 15 grudnia 2020

Możliwa urbanizacja wokół przyszłego CPK

Intermodal i logistyka

Możliwa urbanizacja wokół przyszłego CPK

Roman Czubiński 22 czerwca 2017

Projekt KDP nie do końca martwy

Intermodal i logistyka

Projekt KDP nie do końca martwy

10 sierpnia 2012

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5